DREAMS COMES TRUE

torsdag 29 oktober 2015

tja

länge sen sist ser jag. haha
inne en snabb runda för lite resarch i ett skolarbete.
och ta mig tusan att jag kom ihåg mitt lösen hit. 2 år sen jag va inne ser jag ..kanske ska ta upp mitt bloggande igen. om det nu finns någon som är inne här ibland å läser.? lämna gärna ett avtryck i
så fall =)

mkt har hänt sen sist.
för ett år sen blev ja mamma till en helt underbar liten varelse.
en graviditet som gick som det skulle. det va en liten miss i protokollet bara. vi valde att tillverka barn när det skulle bli den absolut varmaste sommaren på 75 år.
jag led i slutet. det va varmt. det va klibbigt och jag va STOOOOR.  gick upp 25 kg.
men nu i efterhand va det sååå värt det,

jag miste tyvärr mamma när jag va i vecka 12  så det va en kämpig tid. mkt känslor att handskas med. har fortfarande inte accepterat att hon inte finns hos oss längre.
det jobbigaste är när tankarna kommer på allt hon missar i cassandras framfart nu.

men jag kämpar på så gott det går, vissa dagar är bättre än andra.

ha det gött folk.

1 kommentar: